środa, 29 sierpnia 2012

Nuda . I Bliżej Szkoły .

No Heei < 3 .
Już za niedługo szkołaa ohh jak mi się nie chce iść , chętnie posiedziała bym lub bym gdzieś wyjechała , czemu tak szybko się wakacje skończyły noo , szkola tak długo trwa i wgl . No nic jakoś to będzie ogółem pomyślałam , że napiszę bo wgl w roku szkolnym nie będę miała czasu na pisanie i będe chyba zmuszona zawiesić bloga . ! Tak własnie znowu . ! Szkoda mi go tak zawieszać i odwieszać , no ale jak mus to mus Co nie . To Tyle ap : - )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!