czwartek, 5 lipca 2012

` Kilka powodów dlaczego nie pisałam . ! + Wakacje Trwają ♥ ; - *

` Cześć : 3
Witam was cieplutko . ! Jednakże gorąco , bo upał na dworze , że nie da się nawet w południe wyjść .A więc tak Wakacje .! Ah jutro mija tydzień odkąd mam volne , no i się cieszę , ale po tym tygodniu to trochę mi się już nudzi , nie mam z kim iść na dwór , ale to się zmieni , no bo przecież w Sierpniu wgl mnie nie ma w Sosnowcu . Bo Wakacje . ! No i wgl , a tak to Lipiec chyba przesiedzę cały : O Chciałam bym gdzieś wyjechać , ale atrakcje zostawiam sobie na Sierpień . A tak no to muszę się zajmować tak na dobre jeszcze całe 3 tygodnie . Nie wiem jak ja to wytrzymam . Nie wiem wgl odwala mi już od tego gorąca Hahahah . ! : O No i ogółem too nawet fajnie tak poleniuchować .No i ogółem już 2 tygodnie jak jestem z dzióbkiem . ! Ajć no i moja siorka ma już 3 miesiące . Rośnie jak na drożdżach  .1 Hu Hu x - DD . Śliczna jest wierzcie mi na słowo ; *  Tyle pa : ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!