czwartek, 12 lipca 2012

~~ Dużo fotek + nudny dzień : )

Cześć Cześć : ) 
Witam was bardzo cieplutko . Kochani dzisiaj pojawi się w tej notce dużo fotek porobiłam je dzisiaj z nudów . No i ogólnie jutro 2 tydzień wakacji . Fajnie . Ale jeszcze tylko 6 tygodni . Eh szkoda . Bo jak jest volne można wypocząć , gdzieś iść z znajomymi / porobić fajne rzeczy i wgl . No nic dobra dodaje fotki a oto one :




 No to tyle z dzisiejszych fotek . ! Sporo oglądania . ! Dziękuję za uwagę . ! Miłego spędzania na moim blogu < 3 . Pozdrowienia dla Wikusi i Paulinka Pa ; )
Ps . Wiem , że wszystkie fotki się powtarzają , ale to specjalnie zrobiłam , bo wszystkie są w innym efekcie < 3 .
Piosenka na dziś to : 
Jamal " Defto " 

` Teraz ja , Ty
coś jakby nie wiem , a nie wiem ,
bo ten level , zamknęliśmy przed niebem
Patrz , to jest jak powolne umieranie
Wypluj mnie już , niech się stanie . !


^ ________________________________________________________________ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!