sobota, 1 grudnia 2012

` Posty . ? = Długo nie pisałam ...

Dobry Wieczór ♥
Chciałam się wytłumaczyć , dlaczego przez dłuższy czas wgl nie pisałam głupi powód , bo komputer mi padł i czekam , aż będzie gotowy , a teraz pisze z laptopa taty i siedzę z kuzynką i pisze teraz do was notke , bo nie wiem ile jeszcze potrwa naprawa komputera więc musicie troszeczkę wytrzymać , więc teraz sama nie wiem co pisać bo już późna troche godzina i słuchamy z Sylwia zajebistą piosenkę oto ona ;

Sama jestem zaciekawiona bo jest fajna ; D
No i tak jak by co to jutro jeszcze do was napiszę a teraz kilka słów tej nuty :

Zamknięta jak księżniczka z bajki wiem,
Że chcesz by ktoś wydostał ciebie z niej.
Nie bój się, z domu wyjdź, tłum znajomych czeka
A w nim będę ja,
Rozkołysze nas ten bit.

Lece Pa ; - *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!