piątek, 28 grudnia 2012

; ) Zdjecia ; *

Siemka Kochani . ! ♥ .
Mam dzisiaj dla was zdjęcia , które zrobiłam jakaś godzinkę temu , myślę że będą się wam podobać ; ) Nie wyszły mi trochę z jednego powodu ponieważ wczoraj farbowałam włosy i nie wyszły tak jak potrzeba, no ale cóż już więcej tego koloru nigdy nie zrobię < 3 . Jeszcze tylko 3 dni i Sylwester cieszycie się . ? Planujecie coś . ? Czy może zostajecie tradycyjnie w domku . ? ; * Heheh . Dobra dodaje zdjecia :


Mix ; ) 
2 Mix ; )
To tyle z dzisiejszych zdjęć , przepraszam że dopiero teraz je dodaje , ale nie miałam wcześniej czasu ; ) Więc myślę , że nawet są spokoo < 3 Sami je oceńcie napiszcie w komach ; * Mykam Robić nowe nagłówki Pa Misiaczki ; *

1 komentarz:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!