wtorek, 11 grudnia 2012

. . . Nic , a nic .

Cześć ; )
Nie wiem dlaczego w środku , dnia pisze ,ale dobra . No więc tak postanowiłam napisać , dlatego ponieważ dużo nauki jest i możliwe , że nie będę mogła pisać podczas gdy tyle tego mam . Szczerze to mi się wgl nic dzisiaj nie chce ponury dzień , śnieg cały czas jest już od półtora tygodnia i nie chce zejść ; D No , ale co się tu dziwić jak Grudzień za oknami nam świta ; ) Może dzisiaj pójdę na dwój z przyjacielem ,  i do kościoła na 18 , z kumpelą lub sama , lub tez będę siedzieć w domu i się uczyć ; ( Dziwny post bo dziwny , ale jeżeli nie będzie mnie przez dłuższy czas , znaczy że na nic czasu nie mam . . Nie będę zawieszać , bloga ani go kasować , choć takie myśli mam żeby to zrobić , ale później będę żałować , lepiej na jakiś czas zostawić go , a jak już będę miała volny czas to będę pisać codziennie lub co 2 dzień ; ) Nie no nuda teraz mnie dopadła , patrze przez okno no i biało i chyba zimno .  A pod wieczór do kościoła ,< 3 . Yh coś myślę , że będę się uczyła i pójdę tylko do kościoła , bo nie jestem pewna czy przyjaciel wgl przyjdzie , no ale mówił , że będzie więc się zobaczy . Tak pisze i pisze . . i nic z tego nie wynika co .? hmhh nudawo i tyle teraz się zacznę zabierać do uczenia się niemca , powtórzę lekcje zrobię prace domowe bo mam ich dużo , aż 16 zadań z samego polskiego ; ) No więc chyba było by to już wszystko . Więc zabieram się za nudny polski , i  pouczę się niemieckiego myślę , że wyrobię się przed 18 ; ) To kończę pa ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!