wtorek, 4 grudnia 2012

O Nareszcie . ! ! ! ; )

Heeei ♥ .
Tak . ! Tak . ! Na reszcie naprawili mi kompa , więc mogę bez niczego dodawać posty na swoim kompie , a nie taty laptopie jak to było w bliski weekend ; D Na reszcie . No i tak dużo się nie pozmieniało , tylko po weekendzie byłam zmęczona , jak masakra , no a tak to jakoś nie przyzwyczajona byłam do pisania na laptopie , ale uszło jakoś super imieniny były udały się i to najważniejsze . Teraz odrabiam geografie , i musze jeszcze powtórzyć niemiecki . I będzie spokoo , ale jutro znów niemca trzeba będzie sie uczyć no i jeszcze też chemii , jak też geografii bo sprawdziany ; O Mam juz pełną głowę , nie mogli by nam dać spokój . ? Tylko nas w tej szkole męczą i męczą ; ( No , ale trzeba jakoś wytrzymać do piątku i znów weekend . A tak po za tematem nie wiem czy co kol wiek napiszę , w tym tygodniu bo czeka mnie dużo pracy , a muszę sie przyłożyc bo dużo tego jest więc,  możliwe jest że nastepną notkę napisze dopiero pod wieczór w piątek , lub po szkole , albo w weekend ♥ . To tyle Narka Lęcę odrabiać Geografię . ! ; D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!