piątek, 21 grudnia 2012

Święta tuż tuż . . .

Siemka ; - )
Oh . Nie pisałam do was aż tydzień przez to , że szkoła i że już blisko święta , za 3 dni już Boże Narodzenie . Pisze do was dzisiaj bo znalazłam chwilkę czasu , na to by pożyczyć wam Zdrowych Spokojnych Udanych Świąt Bożego Narodzenia Oraz Szczęśliwego Wystrzałowego I Zajebistego Nowego Roku ; - ) Za pewne fajnie że święta teraz wyszły w poniedziałek , i aż do środy , i wyczekuję też Sylwestra ; - ) am nadzieję , że wszystko będzie udane i po mojej myśli . Zastanawiam się jakie noworoczne postanowienia sobie postawić , pewnie będzie dużo pracy , jak zwykle hmhh co jeszcze wziąść się w garść , i byś silniejsza osobą niż jestem , no i pewnie miłości ; - ) Więcej mi nie potrzeba ; - ) A co do bloga postaram się 27 Grudnia zmienić wszystko na jeszcze nowe i po prostu zrobić go na nadzwyczajny blog ; - ) Nie chce jakiś świecidełek i wgl , a co do choinki i wszystkich zdjęć + udekorowania pokoju , to wszystko zrobię po świętach i dodam tyle ile będę mogła ; ) Hmhh . . Co by tu jeszcze dodać . ? Na pewno ubiorę jutro choinkę , posprzątam w domu i będę się zabierała do pracy w przygotowaniach do potraw ; ) Więc, podajże tyle wam chciałam powiedzieć , więc żegnajcie do czwartku ; ) Pa I jeszcze Raz :

Wesołych Świąt . ! ; - )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!