piątek, 14 grudnia 2012

Mało Czasu . . .

Hej .
Dzisiaj w najlepszym nastroju nie jestem . Jak przez cały tydzień , nie wiem co mi jest cały tydzień taka jestem , możliwe że ta pogoda tak zmienia człowieka . ? Nie wiem gdybym wiedziała powiedziała bym wam  , ale niestety nie wiem . Tak jak mówiłam w poprzedniej notce która pisałam trochę czasu , że nie będę tak dodawała dużo postów bo mało mam czasu , ale teraz się to zmieni . Nie wiem czy jutro wgl mi się humor poprawi , ale byc może że poprawi , pisząc z kuzynką przysłała mi najnowszy teledysk Honey do " LaLaLove " . Jest świetny , nie powiem że mi się nie podoba bo ta nuta " LaLaLove " jest zajebista jednym słowem , a więc co by tu jeszcze dodać , no dzisiaj ogólnie nie w sosie prawdę mówiąc jestem , ale cóż zrobić każdy ma tak , że wcale nie jest z niczego zadowolony mnie to napotyka coraz bardziej , będę musiała coś z tym wreszcie zrobić i ogarnąć się trochę bo już siebie nie poznaję . A tak za wszystkim chciałam poinformować iż zmieniam wygląd bloga , bo dawno go nie zmieniałam , chodzi mi o cały wygląd nie tylk o ( nagłówek ) . Po prostu muszę coś w nim zmienić , żeby mi się spodobał w końcu . No to wszystko chyba już powiedziałam , a odnośnie bloga będzie bardziej taki prosty i oczywisty , a nie taki kolorowy , i z różnymi dodatkami , więc czekajcie na przemiane bloga już niebawem .! A teraz teledysk " LaLaLove " Pa ; )

Niestety nie mogłam bezpośrednio dodać w okienko z you tube , ale macie tu linka lece pa ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!