niedziela, 23 grudnia 2012

; ) Świątecznie ; )

Sieemeczka ; )
Tak , Tak . ! Pisze Do Was Po Raz Ostatni w tą dzisiejszą niedzielę ; D Mam troszeczkę czasu na napisanie notki , i przerobienie mojego bloga . Jak już można zauważyć pojawiły się 2 wtyczki z prawej strony na mój Facebook , myślę że jest to przydatne bo jak nawet jestem na blogu mogę komentować na nim i tak wszystko dojdzie na fejsa więc się cieszę i to niezmiernie . Jak Tam idą wam przygotowania do jutrzejszej Wigilii . ? U mnie wspaniale prawie wszystko zrobione tylko dokończyć parę rzeczy i jutro Magia Świąt Pokarze Się pod wieczór ♥ . mam nadzieje , że zobaczę spadającą gwiazdkę heh  * _ * Chce się trochę rozpisać , bo dopiero wrócę w czwarteczek tak jak pisałam ; *A na dziś tylko zmienię wygląd pooglądam tv i położę się spać , bo już zbytnio nie mam co robić ; ) Hmm . . . Choinkę już dzisiaj ubrałam , i wcale mnie to nie jarało jak w poprzednich latach , byłam taka podekscytowana , że Choinka i że Święta , a teraz kompletnie nic no nie wiem może mi jutro to przejdzie i będzie wspaniale i świątecznie ; ) Kończę już i jeszcze raz Wesołych Świąt . ! ; ) Do zobaczenia Niebawem ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!