poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świąteczne Zdjęcia ; )

Cześć Misiole ; * 
Jak obiecałam , dodam zdjęcia . I to z dzisiaj ; ) Miałam dodać jutro , ale z racji tego , że nie mam już co robić , a jestem po Wigilii , i oglądam tv i kolędy , to pomyślałam , że miło będzie dodać coś świątecznego ; ) Jeżeli śledzicie mojego bloga , mogliście też zauważyć , że zmieniłam wystrój bloga , na taki bardziej prosty i nie kolorystyczny : D Jeszcze tylko kilka poprawek i zamieszczę nagłówek , na bardziej świąteczny więc trzymajcie się cieplutko w gronie rodzinnym , a tym czasem dodaje zdjęcia a oto one :

Najpierw moje osobiste zdjęcia z dzisiaj : 


A Teraz Zdjęcia Choinka I Ozdóbki : 

Mój Mix Świąteczny . ! ; * 


No To już wszystkie fotografie jakie na dzisiaj wam przygotowałam . Mam nadzieję , i myslę że są fajne i przypadły wam do gustu ; ) A wy już pewnie po Wigilii ; ) Nudzę się niezmiernie , no ale cóż poradzić . ? Chociaż tyle dobrze , że są Święta i volne od szkoły ; ) Chciało By się wykrzyczeć , że to najlepsze Święta tego roku , ale ja do nich nie jestem przekonana , wiem że Święta są raz w roku , i są wyjątkowe i takie magiczne , ale nie w tym roku ; ) No to tak rozpisze się , a później nie będę wiedziała jak skończyć To Ma Misiole ; * Pewnie napiszę jutro coś do was , a teraz uciekam się nudzić i oglądać tv ; ) A na koniec puszcze wam 1O Fajnych Kolęd po Angielsku . ! Dobrze wam znanych ; D No to tak uciekam już papapa ; *



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!