wtorek, 20 listopada 2012

; )

Cześć ♥ .
Trochę Nie Pisałam Co . . ? Ale przez to , że zawsze mam coś ważniejszego do robienia , a to pogadać z kimś rozpisać się na fejsie , a to uczyć się , a to wyjść z psem a to co innego i tak czas leci , aż do wieczora ♥ . Dzisiaj juz serdecznie nie mam siły na nic zrobiłam Fanpage , którego prowadze z moją kumpela Patką * . * Ale Oczywiście Cały Fanpage i Do Fanpage Bloga Wszystko Robiłam , sama ona jest po prostu moja adminką , tu jest blog podłączony do fanpage jak chcecie zobaczyć to bardzo proszę : http://wlosy-dupeczki-kolorowe-rureczki.blogspot.com/ A jeżeli , ktoś wgl nie spojrzy na mój post , lub nie ma czasu to blog będzie widniał już od dzisiaj w tak zwanej stronie : Moje Blogi ♥ . No Tak dzien jak dzien przemija , a tu trzeba sie uczyć na niemca już trochę umiem , ale pewnie zakuje do nocy więc lajt , no takie fajne powitanie przez grono znajomych ♥ . Więc ja po mału kończę , bo jutro tez tu przyjde i do was cos napiszę . A tym czasem żegnam sie pa ; )

Już Niedługo Tak Będzie * . *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!