poniedziałek, 5 listopada 2012

Wieczór . . . ♥ .

Heeei .
Ah co za udany dzień . ! W szkole fantastycznie , ale lekcji jak było mało tak przybyło na kolejne 2 tygodnie ; < Jakaś kompletna porażka , ale dostałam dziś dwie 5 ciesze siee . Ah i udany mój w-f było fantastik revelax : > Hehehe nawet nie wiem czym się tak jaram , ale spokoo nikt nie odkryje mojej głupoty ; D Ho Ho , smieje sie sama do siebie nie wiem czemu zmęczona już na maxa jestem więc sorry , że taka ta notka wygląda , ale zamykają mi się na prawdę już oczy nie mam siły , a jutro trzeba wstać i iść do szkoły i to na 8 . OO . ! Pojebani totalnie ; < no , ale trzeba wytrzymać dzisiaj było dużo lekcji , a jakoś szybko poszło nie wiem od czego to zależy chciała bym żeby lekcje trwały tylko 2O minut lub 3O , wtedy był by lajt a tak trzeba się męczyć , ale jakos trzeba to wytrzymać jutro 6 lekcji się lajcik ^ . ^ Tyle Bay : > 

Fantastik . ! Szacun dla tego kto to namalował ; )






I na koniec fajny filmik już dawny , ale bosko Zlot Fanów " Gabu " 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!