środa, 2 stycznia 2013

; )

Cześć ♥ .
Troszeczkę , tu nie pisałam , dlatego że nie miałam zbytnio czasu . No , ale już mam więc dzisiaj taka notka co niszczy nas wręcz , o beznadziejnym życiu . Żyjemy krótko , a taka nienawiść tkwi w ludziach . Nie mogę tego pojąc ktoś ma zajebiste życie , nikt nie jest idealny , tak jak  powiedziała Luu znana wam z bloga jako : http://lucy-luucy.blogspot.com/ . Jest świetna , a ma mówi o kompleksach . Wydawało by się , że taka osoba jak Łucja , wgl ich nie ma a jednak < 3 Aż się biedna popłakała . Kochamy Cię taką jaką jesteś ; *
No i dzisiaj taka króciutka notka , a oto video z Luucy < 3 .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!