wtorek, 29 stycznia 2013

Rewolucja Bloga . ! ; )

Heeej Miśki : ] 
Jak już , może wspominałam , z zawieszaniem bloga , mówiłam tez o nowym wyglądzie . Nastąpi on dzisiaj lecz nie wiem o , której bo mam dużo nauki , i prac - . - Więc nie za fajnie , ale myślę , że się wyrobię jeszcze dzisiaj . Chciałam by wyglądał prosto , ale elegancko , z względu , na to , że znudziły mi się już niektóre te serduszka , a także te wszystkie bajery ;  ) Zobaczymy co z tego wyjdzie , a teraz lecę już przerabiać wszystko , bo później nie będę miała pewnie czasu , o wszystkim napiszę,  jak skończę rewolucje . ! Trzymajcie się Papapa ; ) 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!