piątek, 18 stycznia 2013

; )

Heeej Misiaczki . ♥ . ! ; ) 
U was wszystko w porządku ? Bo u mnie można powiedzieć , że jest średnio , ale myślę że będzie jeszcze lepiej ♥ . Ogółem nie pisałam troche do was . Nie miałam ochoty pisać o głupotach , i zanudzać tu was , myślę nad usunięciem bloga . Skąd taki pomysł ? Praktycznie nie mam czasu , za pewne jeszcze się zastanowię nad tym ♥ Będzie mi tu was brakować ; ( , od jakiegoś tygodnia nic mi sie nie chce wszedł w mnie leń czy co ? Nie wiem , jestem osłabiona , brak sił i wszystko jest takie smutne  . A co do zdjęć  , wstawię dzisiaj lub jutro . Jak obiecałam ; ) Dawno tu nie dodawałam zdjęć , więc jakieś by się przydały , i tak sobie mysle , że trochę głupio będzie kasować bloga więc nie jestem na 100 % pewna , czy zostanę , ale możliwe jest to , a jeżeli zostanę to od razu zmieniam wygląd bloga , bo go zaniedbałam , a co do fanpage miło by mi było jeżeli byście lajkowali ♥ bo jest was coraz więcej z czego się bardzo cieszę ; ) No to ja mykam , i napiszę jeszcze dzisiaj do was pa ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!