czwartek, 10 stycznia 2013

Spóźnione Urodziny ♥ .

Hejka ; - *
Kolejną notką , która będzie przeznaczona na dziś to moje urodziny ♥ . ! Były 7 Stycznia , i było wprost zajebiście ♥ ; ) Najlepsze urodziny w moim życiu . Zdjęc nie ma tylko dodam śliczną róże , która dostałam od chłopaka ; ) A tak po za tym mieć tyle lat co mam , to nie jest już tak zadowalająco , nie wiem dlaczego tak myślę ale musi chyba tak być skoro mam takie odczucia ♥. No i , chyba bardzo się tu nie będę rozpisywać ; ) Jeżeli możecie lajkujcie mojego fanpage : https://www.facebook.com/pages/W%C5%82osy-Dupeczki-Kolorowe-Rureczki/558695494156911?ref=hl . Jeżeli podoba sie to klikać komentować i wgl , a także widnieje po prawej stronie bloga , gdzie można polubić ; ) Jest mało lajków chciała bym chociaż dobić do 100 . ! ♥ . No , ale jak się nie uda to trudno < 3 .



 Baay ; * * * Do Jutra ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!