piątek, 4 stycznia 2013

Zawieszam na jakiś czas . . ; (

Heej ♥ .
Pierwsze z czym przychodzę , to iż zawieszam bloga na jakiś czas , nie wiem czy krótki czy długi ♥ . Jest dużo pracy i ważnych spraw , nie chciała bym ich zaniedbać z powodu bloga . Myślę , że to zrozumiecie . Za równo moje życie pada już od kilku dobrych tygodni ,nie wiem dlaczego tak jest , ale postaram się wszystko odbudować , być silniejszą i zacząć wszystko od nowa jak najszybciej żeby do was wrócić ♥ . Poukładam wszystkie sprawy jak trzeba bo na razie nie jest za ciekawie , no to myślę , że obejdziecie się z tydzień lub dwa beze mnie ♥ . Będę za wami tęsknić . ! Pa : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!