niedziela, 27 stycznia 2013

Powrót . ! + Zdjęcia ; )

Czeeść Miski ♥ . ! ; ) 
Wróciłam . ! ! ! ; ) Cieszycie się ? Powiem , że nawet było okej , ale znów wrócił tor przeszkód , i dziwne nastroje którym zawdzięczałam zawieszenie bloga ; < No jeżeli już go mam , to postawiłam na to iż będę go dalej prowadzić ♥ . Nie chce kasować , z tego że jest źle czy coś . ♥ U mnie w miarę w miarę a jak u was ? Kończą wam się ferie ? . . . ; ) Bo mi dopiero będą się zaczynać ; ( szkoda , bo wszyscy już mieli , a moje województwo dopiero na samym końcu . . no cóż poradzić , trzeba jakoś wytrzymać ; ) Jeszcze tylko 2 tygodnie , i volne . ! Yeeaah ; D Mało mam zdjęć , które zrobiłam , bo nie miałam dosyć czasu , żeby je robić , porobiłam też mojej ślicznej malutkiej Kuzynce ( Nadi ) , ale nie chce ich dodawać , bo szczerze to nie wiem czy jej rodzice by się zgodzili , na to . Ja  tak gadu , gadu a  tu jeszcze mam zdjęcia ♥ ; ) Więc , myślę , że wszystko u was w porządku ; ) A u mnie myślę , że będzie okej za jakiś czas , więc nie zanudzam tylko dodam te zdjęcia ; ) 


 No to ja już się z wami żegnam i życzę miłego wieczoru . ! 
Pa ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!