niedziela, 13 stycznia 2013

Fajne Miejsca . . Cyli Gdzie mażę pojechać ; )

Hej Hej . ! ♥ ; ) 
Wiem , że przychodzę do was może w nietypową porę, i to jest w niedzielny wieczór , ale mnie tak jakoś naszło . Przedstawię wam , gdzie bym chciała pojechać , cobym chciała zwiedzić , wszystko to o czym maże , i po prostu to co uwielbiam . Kilka prawdy też o mnie dodam w następnej notce bo nie chciałabym mieszać 2 różnych postów , a więc zaczynamy ♥ . Pierwsza rzecz to taka :  Które miasta , państwa lubie . ? Które bym chciała zwiedzić ? I dlaczego akurat te . ? ♥ .
 Już wam na wszystko odpowiem : )

Pierwsze miasto jakie uwielbiam jest to oczywiście : Wrocław ♥ . Dlaczego . ? : )

Kocham to miasto pod względem wszystkiego ♥ . Jest Cudowne : ) Nie mam słów , żeby je opisać choć byłam tylko tam raz , i tak jest wspaniałe . ! Świetny Rynek , a te krajobrazy . ! 
Dech  zapiera . ! : )
Mam zamiar tam się wybrać już niebawem . Polecam zwiedzić ♥ . 

Drugie miasto jakie uwielbiam to : Poznań ♥ ; ) Dlaczego . ? : ) 

Poznań pod względem jak wygląda , jest przecudownym miastem ♥ . Dlatego mam nadzieje , że kiedyś sie tam wybiorę ; ) A wy polecacie zwiedzić . ? ♥ : ) Piszcie w Komentarzach .

Teraz przechodzimy do najlepszych Państw ,
 które wybrałam i które chciała bym zwiedzić ♥ : ) 
A oto one : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!