sobota, 14 grudnia 2013

❄ Za co lubię Zimę ? ❄


 Cześć ! : *
Korzystając z wolnego czasu , chciałabym dzisiaj wam opisać w tym poście " Za Co Lubię Zimę " ? Pewnie będzie się wam wydawać, jak? co ? dlaczego akurat Zima? Otóż mam kilka powodów do tego by lubić tą oto porę roku. Więc sobie tak pomyślałam czemu by nie zrobić takiego posta tematycznego na temat Zimy :)
No więc zaczynajmy !

Pierwszym takim przykładem jest to iż urodziłam się w Styczniu , gdzie wtedy panuje mróz , sypie śnieg jak też jest zimno bo jak to w zimę. Więc w sumie tak mamy już pierwszy powód dlaczego lubię tą porę!


Drugim przykładem je to , że jest to okres świąteczny! : ) Światełka , bombki , ubieranie choinki , i ten przemiły, sympatyczny i przecudny klimat, gdzie każdy coś robi , przygotowuje , ah i te zapachy! : )



Trzecim przykładem za co lubię Zimę jest to iż czas zbliżających się sweterków, swetrów gdzie trzeba z szaf wyjąc najcieplejsze ubrania! : )


Czwartym przykładem jest to ,że jak wracamy do domu z pracy czy ze szkoły jesteśmy w zupełności zmarznięci to czego oczekujemy to coś dobrego do picia , najlepsza na zimowe mrozy herbatka lub kakałko!: )

Piątym i ostatnim przykładem są to świeczki zapachowe! Jestem oczywiście maniaczką zapachowych świeczek! Święta bez ich zapachu nie miały by uroku! : * 


 Mam nadzieję że spodobał wam się temat posta! : * Więc widzimy się w następnej notce! Miłej Soboty życzę wszystkim ♥ .
 

84 komentarze:

  1. Ja również kocham zimę :) Może dlatego, że urodziłam się w Wigilię.

    itslonelythings.blogspot.com
    nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak,zgadzam się ze wszystkim oprócz pierwszego,bo jestem z lipca xD ale tak to wszystko to samo-lampki,sweterki,ten miły klimat *o* No i oczywiście nie obejdzie się bez cynamonowej Yankee Candle,którą uwielbiam ♥ Świetny post :D

    strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, super zdjęcia :) uwielbiam grudzień i klimat świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyślam się , że jesteś uroczą osobą. Bardzo miłą i sympatyczną.
    Ja również kocham ten świąteczny klimat. Zima i jesień to moje ulubione pory roku .
    Też jestem świeczko maniaczką :D Kocham Yankee Candle.
    Cudny blog ! Dodałaś piękne zdjęcia od których nie da się oderwać oczu.
    Sweterki to największy plus zimy .. ;3
    Obserwuję ! Zapraszam serdecznie do mnie .
    Mogę wiedzieć gdzie znalazłaś to cudne tło ? :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje,awwr<3
    Również obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, też dziś o tym napisałam na moim blogu \:D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zdjęcia <3 Kocham święta :D
    Napisałam do cb na maila :DD
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe inspiracje :)
    pozdrawiam i również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię ten świąteczny klimat. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Swetry, swetry, świeczki, świeczki, herbata, herbata <3 moja zima, haha
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłaś fajną atmosferę na blogu dodając ten post, obrazki są naprawdę cudne !!
    Zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne inspiracje!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Masz bardzo fajnego bloga! :) Tak szczerze to ja też lubię zimę właśnie są święta i śnieg tak ładnie wszystko ozdabia i wgl. tak pięknie jest. Chociaż ja się urodziłam w Sierpniu no ale :D Pozdrawiam i obserwuję <3 : *

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, a ja akurat nie lubię zimy. urodziłam się na wiosnę, dlatego ona jest najlepsza, haha, ale każdy ma własne zdanie. co nie? ;) ale masz rację, zima także ma zalety - święta, śnieg i kakao :)
    zapraszam - krysiastyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o boze, uwielbiam takie inspiracje! ;) obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z tobą w większości punktów, ale nie ze świeczkami. Dla mnie jedynym minusem zimy jest to, że trzeba się ubrać a la cebula a takie warstwy bardzo krępują ruchy.

    niuntis.blogspot.com - ostatni dzień konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez za to lubie zime

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też lubię zimę
    lekko mroźną, śnieżną ;)
    spacery gdy wokół jest biało są wspaniałe
    synek urodził się w grudniu, a ja w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zimę lubię tylko ze względu na święta,o ile są białe :) potem może sobie iść precz.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też urodziłam się w styczniu :) Kocham ciepłe swetry, świeczki, gorące herbaty no i przede wszystkim cudne krajobrazy! :) Generalnie zima jest jedną z moich ulubionych pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię zimę prawie pod każdym względem! Zwłaszcza za święta i śnieżek :)

    +Obserwuję

    Pisałaś, że mnie obserwujesz, ale Cię nie dodało ;/


    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zima ma swój urok <3
    dziękuję za komentarz. ^^
    pisałaś, że obserwujesz, jednak w gronie obserwujących cię nie odnalazłam :c

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny post :)
    tez uwielbiam zapachowe świeczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w sumie za to samo oprocz tego ze urodziny wtedy, bo ja mam w maju ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wole lato, ale w zimie lubię święta, ładne swetry i oczywiście yankee candle :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nienawidzę zimy za zimno, ale kocham ją za wszystko to, co wymieniłaś :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię zimy, aczkolwiek kocham ją za wszystko co wymieniłaś w tym poście haha <3 ; *
    Obserwuję <3
    thegirlishdope.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. nieee, ja zdecydowanie nie lubię zimy! :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych.
    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem zimy po prostu nie da się nie kochać. Zawsze kręcę głową gdy ktoś mówi, że nie znosi tej pory roku. Ja ją po prostu uwielbiam :]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham zimę, wolę ją od lata.
    Śliczne zdjęcia :)

    alexshia-a.blogspot.com & alexshia.tumblr.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tez lubie czas swiateczny *-* swieczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. za takie rzeczy nie sposób nie lubić zimy : ))) żeby jeszcze śnieg spadł! : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz cudownego bloga :-) Widać że wkładasz w niego dużo serca :-) oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zdjęcia, znalazłam kilka inspiracji na zimowe dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku jakie przepiekne inspiracje <3
    ja tez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny post <3 Również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja urodziłam się w sierpniu, więc zimy niestety nie lubię, ale ma ona swoje uroki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. też urodziłam się w styczniu, ale jednak wolę lato, nie cierpię zimna :c
    cudowny design <3
    obserwuję :)
    pysiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. też urodziłam się w styczniu, ale jednak wolę lato, nie cierpię zimna :c
    cudowny design <3
    obserwuję :)
    pysiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. aż się świąt mi zachciało!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Za te same powody co ty lubię zimę ! Oprócz urodzin oczywiście, bo je mam w wakacje :) Świetny post i inspiracje ! A ja jeszcze dodam, że na zimowe wieczory dobra jest też gorąca czekolada . :D

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny post ;)
    ja bardzo lubię zimę <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie tylko ja jestem maniakiem swiat <3 uwielbiam ejj gdzie mozna dostac swiece jak na 1 obrazku gdzies ja juz widzialam na czyjejs stronie ale nwm czy sa dostepne w polsce? ;D Też lubie zime miedzy innymi dlatego ze nie cierpie ciepla xd dziwna jestem ale nie lubie lata jako pory roku bo jest mi za goraco :D kocham za to ze wakacje <3! Wlasnie... Masz snieg? U mnie niestety szaro za oknem i zgniłe kolory a ja chce biel i niebieski! :D Sie rozpisalam wybacz ze bez alta ale szybciej mi pisac :D
    pozdrawiam no i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowny blog *-* ja kocham zimę <3
    http://wikitorian-wikitoriaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudowny blog :* Dziękuje za obserwacje ! I ja też obserwuje bo blog świetny <3 Ja uwielbiam święta ale zime trochę mniej lubie xD http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne zdjęcia *-*

    http://soooooooogoooooooooood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuję za odwiedziny na moim blogu. ale proszę o zaprzestanie spamowania swoim adresem.

    OdpowiedzUsuń
  51. z wszystkimi punktami się zgadzam - nawet z 1 bo też jestem ze stycznia;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy blog! ;)
    Świetnie go prowadzisz! ;D
    Obserwuję+liczę na to samo :D
    http://milosctowspanialeuczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny blog:)
    zaczynam prowadzić bloga o fotografi! jesli wejdziesz, zobaczysz.. bedzie mi bardzo miło!
    z góry dziękuje! http://empire-of-impressions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ja nie lubię zimy, jest zimno iw ogóle brrrrr ;<

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mas rację, też lubię za to zimę (mam w lutym urodziny) ;)
    Tylko nie lubię ubierać się na cebulkę .
    Post świetny, bardzo mi się podoba !
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się z każdym jednym punktem :) Jedyne co to to, że w styczniu nie mam urodzin, ale w listopadzie a to w sumie już prawie zima :) Często już leży śnieg w moje urodziny :) I te sweterki, kakao czy zapachowe świeczki... <3 <3 <3

    OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  57. Zima ma wiele w sobie zalet, ale znajdą się również negatywne strony jej trwania.
    Bardzo dziękuje za obserwacje i umieszczenie mojego bloga w ulubionych :)
    Post daje wiele inspiracji.
    Obserwuję i pozdrawiam :>
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice pictures!!! They're so sweetie!!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja kocham zimę za światełka, piękne zapachy i atmosferę :)

    http://vogueswing.blogspot.com/
    W związku z tym, że obserwatorzy zniknęli z naszych blogów, nie mam jak dodać Cię do obserwatorów... Jakaś awaria na blogach?

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne zdjęcia Ah <3 uwielbiam zimę, ale tylko wtedy kiedy nie ma śniegu! ;)
    Sky, http://sangreazalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja kocham zime głównie za święta i śnieg <33 Mogłabym zrobić podobny post?? :3

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ja kocham zimę głównie za święta i gorącą herbatkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. These inspirations are the best! I really really love your layout :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ja kocham za całą atmosferę świąteczną !:)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Też lubię sweterki i podoba mi się takie podejście do tematu - nie znoszę zimy, więc każda optymistyczna notka działa motywująco :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja kocham za lampki i oszroniene drzewa ;p
    obserwuje!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj sweterki i skarpetki wełniane najlepsze :)
    świetnie prowadzisz bloga :) fajne zdjecia :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  68. nie lubię zimy:))
    noo ewentualnie same świeta i prezenty no i mandarynki <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Swetry, sweterki - to co najbardziej lubię w zimie <3
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajny blog. :) Dziękuję za odwiedziny u mnie. :* :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!