niedziela, 8 grudnia 2013

powrót po kilku miesiącach .

Cześć!
Tak ! tak , Vizualny-Świat powraca po kilku miesiącach. Też się mocno zdziwiłam, że podjęłam aż taką decyzję bo myślałam ,że daję sobie już spokój z tego całego blogowania, i powiem wam szczerze że trochę wyszłam z prawy ,ale zdecydowałam się na to by spróbować jeszcze raz! Mam nadzieję,że cieszycie się razem z mną i przez ten okres który do was nie pisałam , nie zapomnieliście o mnie : ) Więc tak na początku zmienię trochę wystrój bloga , dodatki , tła , i czcionki itp , potem w następnych notkach napiszę wam o współpracy z mną , a na koniec jeżeli przyjdą mi jakieś świeże pomysły , będę pisała je i dzieliła się nimi z wami : * no dobrze, to ja zabieram się za wszystko , a wy trzymajcie się w cieplutką zimową niedzielną pogodę! : *



64 komentarze:

  1. Piękny wygląd bloga *_* Czekam na kolejne wpisy! :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję : * co prawda jest jeszcze nie skończony , ale powoli się robi! Serdecznie Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten blog!! <3 taki uroczy, dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo wygląd twojego bloga, taki przejrzysty ;) Jedyne do czego mam zastrzeżenia to to, że czcionka mogłaby być odrobinę ciemniejsza, ułatwienie dla niedowidzących ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję za odwiedziny!
    Ty masz dopiero piękny blog, taki delikatny i trochę romantyczny,
    ja się staram jak mogę,żeby wizualnie mój jako tako wyglądał -ale mam w tym średnie zdolności
    Dodaję do obserowanych, oczywiście
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog ;)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam z powrotem :*
    I dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wygląd bloga ;)))))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis, będę wpadać! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za szablon ? Dostosowywałaś z projektanta jakiś czy pobralas z neta? Chodzi mi o białe tło gadzetów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostosowywałam z projektanta tu z blogspota : )

      Usuń
    2. A jak nazywa sie ten szablon ? Zmienialas jakos kodem aby miedzy gadzetami nie bylo odstępów ?:)

      Usuń
    3. żadnym kodem po prostu w ustawieniach zmieniłam na przeźroczysty , a potem na biały kolor : ) i to wszystko < 3 .

      Usuń
    4. Rewelacja , potem trzeba przejść do układu , i mieć strony po lewej i po prawej stronie potem dać na przeźroczysty a następnie na biały, jeżeli chcesz mogę ci to zrobić jeżeli się nie orientujesz : )

      Usuń
    5. Dziękuję, ja mialam po prostu wgrany inny szablon i nic nie dalo sie przestawic ale przywróciłam domyslne ustawienia i juz działa :)

      Usuń
    6. Nmzc : ) To się bardzo cieszę : *

      Usuń
  12. super :) masz moze ochote na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę tu często zaglądać. Świetny blog + bardzo ładny wystrój :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie tu u Ciebie! Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny wygląd. Może obserwacja za obserwację? Ja już.. Super posty :)
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladnie tutaj :)
    dziekuje za obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i blog :) obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, odwdzięczę się!
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post, fany design bloga :)Dobrze, że nie dałas sobie spokoju :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? Jak tak to zacznij u mnie i napisz w komentarzu , a ja na 100 % się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że wróciłaś! Ja też miałam bloga już ponad półtora roku, ale dopiero zaczynam blogowanie na poważnie ;-) Życzę powodzenia!
    Może obserwujemy? ;>
    / hippienika.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. :) czekam na kolejny post i obserwuje ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie zże wróciłaś. Czasem potrzebna w życiu taka zmiana.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    wisia-wisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie że wracasz ! :)
    Bardzo podoba mi się twoj blog a jeżeli masz ochotę to zajrzyj do mnie , buziaki <3 !
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij

    OdpowiedzUsuń
  24. super wygląd masz :3

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj z powrotem ;) śliczny wygląd bloga .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/mikoajowa-czapa.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj z powrotem. <3 Cieszę się, że wróciłaś. ^^ Mam nadzieję, że zobaczę tu wiele ciekawych notek. Postaraj się mnie informować, mam to do siebie, że zapominam mnóstwo rzeczy. xD

    tt-days.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście zmiany są bardzo przyjemne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj ;)
    Dziękuję za odwiedziny :)
    http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie ! ;)
    Wygląd jest ekstra ;)
    +obserwuje
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. No to witamy ponownie :) ładniutko tutaj :) A co do filmików mogłabym nagrywać, ale się wstydzę , a poza tym ciągle maluszek mi lata i przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny szablon bloga<3
    Dziękuję za odwiedziny:)
    czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog!
    Masz świetne pomysły na posty!

    Zapraszam do mnie:
    recenzowniamimi.blogspot.com

    Obserwuję i liczę na rewanż, jeśli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne tło bloga ^^ obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog.☺
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję pięknie , niezmiernie mi miło :) ...never ever nie dawaj sobie spokoju ! dopóki blogowanie Cię cieszy nie przestawaj , zawsze można zrobić sobie przerwę a potem wrócić

    miło że jesteś ponownie !

    OdpowiedzUsuń
  36. Blog wygląda ślicznie. Witamy z powrotem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. O jak tu pięknie!
    Oczywiście już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba nam się Twój blog :) Czekamy na kolejne posty :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. aww super <3
    juz nie moge sie doczekac kolejnych postow !
    xoxo
    <3

    mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga ;) Pisałaś że mnie obserwujesz, ja również i Ciebie. Bardzo chętnie będę tu zaglądała w wolnej chwili.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ładnie tu u Ciebie :)) Ja już od dawna obserwuję ;)
    kurcze nie widzę Cię u mnie w obserwatorach :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny wygląd bloga. Taki delikatny, kojący. Zaglądać będę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny szablon bloga :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też wróciłam do blogowania po kilku miesiącach xd

    OdpowiedzUsuń
  45. masz bardzo ładny wygląd bloga,zauroczyłam się :) + obserwuję z miłą chęcią! :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!