niedziela, 29 grudnia 2013

♡ December's inspiration ♡

Hej : *
Korzystając z tego , że mam chwileczkę czasu przed sylwestrem , chciałabym wam przedstawić Grudniowe Inspiracje czyli :  December's inspiration ! I od razu uprzedzam ,że poprzedni post był o tym " Za co lubię zimę " , a ten odzwierciedla dwie rzeczy , no także mam nadzieję ,że spodoba się wam ten post i tak sobie pomyślałam ,żeby zrobić jakieś fajne rozdanie po nowym roku! Mam tyle pomysłów, a tak mało czasu ,i chciałabym wam to wszystko zorganizować  , ale jak mi się nie uda no to wszystkie pomysły na notki zbiorą się w mojej głowie do całości także nie martwcie się .Nadmiar notek powinien być! A teraz zapraszam do Grudniowych inspiracji .


 I na dzisiaj to już wszystkie inspiracje Grudniowe jak też i ostatnie w tym roku.Mam nadzieję ,że podobaja się wam może niektóre przypadną wam do gustu.

Przypominam iż jutro jest live na youtube o godzinie 19 z  blogerkami :
A oto one : 

Prowadzącą oczywiście jestem ja : )
Chciałam po prostu spędzić z wami mile przedsylwestrowy czas : )
Zapraszam i również was : ) Link niestety z youtube nie jest stały także, jutro około godzinki 14 dodam tutaj linka : ) Jeszcze jedna sprawa , dodałam ankietę którzy przyjdą na tego live , bo oczywiście bez was by ten live się nie odbył także głosujcie komentujcie! I widzimy się już jutro pod wieczór! 

Całuję Mocno : *

31 komentarzy:

  1. Śliczne są te inspiracje,pomadki baby lips,najlepsze jakie mogą być - POLECAM !
    Oby nam się ten live udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje :) Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne inspiracje <3
    czy możesz kliknąć w 2 linki na moim blogu? Proszę pomóż we współpracy :)
    zapraszam♥
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje.<3 Widzę też tu moje ulubione sztuczne ognie!<3

    http://brylancikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje :)
    obserwuje
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za przesłodki komentarz:).Świetne zdjęcie, stylizacja druga od dołu super!

    Czekam na live:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Świetny blog i dziękuję z odwiedziny i obserwację :) również obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super inspiracje :) szczególnie te lakierowe mi się podobają ale to ze względu, że szaleje na punkcie lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne inspiracje <3

    obserwujemy?^^ juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomite inspiracje ;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam ♫

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje ♥

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Padłam z wrażenia *.*! W takim zestawie każda rzecz jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zachciało mi się na nowo świąt .
    maksymilianablog.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwacja za obserwacje ? ;*
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy post ;) super inspiracje ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dear I wanna wish u a wonderful 2014! Kisses
    http://www.namelessfashionblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję ^^ genialny blog <3!
    Buziaki ;***
    kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super inspiracje, szczególnie paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super inspiracje :) smakowicie wyglądają te babeczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabójcze zdjęcia, przez nie mam ochotę wybrać się na zakupy lub przerobić jakieś ciuszki. To bardzo źle? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh te inspiracje :) szkoda, że każdy swoich inspiracji nie może mieć w szafie :D
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję i również obserwuję :P Uwielbiam patrzeć na inspiracje związane z paznokciami ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!