niedziela, 30 marca 2014

Yutuberki , które oglądam od kilku lat ♥

Hej : )
Myślałam nad takim postem już bardzo długo i dawno temu , ale jakoś okazji nie było czasu też nie , a więc zabieram się właśnie za to dzisiaj. Nie jest za dużo miłych wspaniałych kobiet i dziewczyn , ale postaram się je opisać w jak najlepszych słowach, a może i zachęcę was do oglądania je na YouTubie : )

Pierwszą Kobietą , która podbiła moje serce jest oczywiście Agnieszka z Londynu czyli " Niessia25 . Po prostu jest tak niesamowita, przekłada tyle swoich starań , wysiłku, i całej chęci na swoje filmiki , że nie mogę oderwać oczu chociaż na sekundę. Bije od Aggi bardzo pozytywna energia, jeżeli oglądacie Agę sami wiecie jaka jest, a jeżeli nie to chętnie na prawdę Gorąco wam polecam obejrzenie i zasubskrybowanie Niessi . Oglądam namiętnie już od 4 lat , pamiętam jak nakręciła pierwszy filmik , i tak sobie myślę hhm czemu by nie pooglądać dalej? No i tak się właśnie zaczęło już dobrych lat oglądam właśnie Aggi : )


Link do kanału :Niessia25
Link do bloga : http://agisboutique.blogspot.co.uk/
Link do drugiego kanału : JamesMumsaid

Na prawdę jeszcze raz polecam wam Agniesię z całego serca : ) Super osoba : ) Przepiękna kobieta , mama Jamesa , i żona Gava : )

Drugą kobietą , która bardzo mi się spodobała w filmikach jest Agnieszka z kanału : Nissiax83. Cudna kobietka , która na prawdę rozmawia z nami poprzez kręcenie filmików tak interesująco , że no po prostu ja jestem zachwycona jej osobą. Mieszka w Nowym Yorku , jest bardzo perfekcyjna. Oglądam ją już od dobrych 2,5 lat . Jeżeli Ty , Ty , lub Ty jeszcze nie miałaś okazji oglądać Agniesii chętnie zapraszam do subskrybowania kanału oraz zostania z nią na dłużej : )


Link do kanału : Niessiax83
Link do blogu : http://nissiax83.blogspot.com/

Trzecia dziewczyna to na pewno Olga z kanału : WobiecObiektywu : ) No cóż ja mogę powiedzieć. Super dziewczyna , która wie czego chce i , która na prawdę mądrze mówi. Co prawda jej filmiki nie przekraczają 20 minut, ale są na temat i wie jak słowa dobrać ,żeby wyszło coś fajnego : ) Zachęcam do Subskrybowania i oglądania Olgi! : )


Link do kanału Olgi : WobiecObiektywu

Czwartą mega pozytywną dziewczyną jest Hania! Hania z Koszalina czyli : Causeiloveu1. Mega prawie17 latka ; ) Na prawdę miła, sympatyczna , pozytywna osóbka : ) Kręci filmiki wyłącznie kosmetyczne  : ) Gdy ją obejrzałam wiedziałam ,że będą oglądać Hanię cały czas! I jest to już od 2 lat ♥ . Zachęcam do subskrybowania ! : )


Link do kanału Hani : Causeiloveu1


Dzięki za przeczytanie Postu! : ) Buziaki : ) Życzę Miłej Niedzieli ♥

50 komentarzy:

  1. W sumie to tak regularnie to nie oglądam żadnej z powyżej wymienionych, ale może czas to zmienić :))
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę też i moje ulubione youtuberki, które na bieżąco oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tych wymienionych oglądam tylko Hanię :)
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych tutaj wymienionych ogląda, Olgę i Hanie ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam zzawsze Causeiloveu1 :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Olgę , wobecobiektywu ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, oglądam wszystkie oprócz nisiax :)

    Ps. świetny blog, będę zaglądała częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej nie oglądam ale kojarzę wobecobiektywu ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oglądam WobecObiektywu i Hanię ;d
    nataa-liiaa.lbogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetnego bloga, obserwuję ;) Znam tylko Olgę, ale na pewno skuszę się i obejrzę filmiki reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł na post.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam dwie ostatnie youtuberki, ale filmiki Hani oglądam sporadycznie. :)

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z powyższej gromadki oglądam i lubię filmy Agi z Londynu oraz Agi z Nowego Jorku ;)

    Lubię również filmy Kajmanowej i Red Lipstick Monster ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w sumie za moje vans'y nie dałam jakoś dużo, bo 153 zł ;). U mnie trochę inaczej jest z butami...converse mam już drugi rok i są jak nowe :p
    też oglądam "wobec obiektywu" ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Aggi :D Nissię czasem pooglądam - ma ciekawe porady, Olga trochę mnie denerwuje, a Hani nie znam :)

    Pozdrawiam!
    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się twoja żywiołowość na blogu;) radośnie jest i niech tak zostanie!

    annkie-company.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie na[pisane :D milo sie czyta, ja ostatnio sie zastanawiam nad vlogowaniem :D

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie bardzo mam czas na oglądanie vlogów, ale z chęcią zajrzę do dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie przepadam za vlogami, wolę jednak czytać blogi :D jazgotanie i ''hej kochani'' doprowadza mnie do szału :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo lubię Maxineczkę oraz Katosu :) mają duuużą wiedzę o produktach i makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie mogę przekonać się do tego rodzaju blogowania...

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny blog:) umilił mi dzisiaj czas przy kawie i śniadaniu :) obserwuję :) zapraszam do siebie http://kocia89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie oglądam żadnej z nich ;) Causeiloveu kiedyś oglądałam, ale szczerze mówiąc zaczęła mi działać na nerwy :P
    Lubię Maxineczkę, Abstrachuje, ChocolateMilk i Martina St. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja w ogóle nie oglądam youtuberek :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę środkową dziewczynę :) ogólnie nie lubię vlogerek,wolę poczytać blogi :) mam tylko jedną którą kocham ale nie z Polski jest,taka szalona wariatka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam wszystkie, ale nie oglądam jedynie ostatniej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnej z nich,ale chętnie zaraz obejrze kilka ich filmików.
    Kojarzę tylko Olgę z jakiegoś jej filmiku bo oglądałam kiedyś :)
    Zapraszam do mnie http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kanały ! :))
    super wpis :-*

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Agę i Olgę czasem zdarza mi się objerzeć, jak mają jakiś ciekawy filmik, za to nikt się nie równa z brytyjskimim youtubrami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kojarzę żadnej. :) http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/2014/04/urodziny-rozdanie.html Rozdanie u mnie , zapraszam ! :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z reguły nie mam czasu na YT, a jesli oglądam, to najczęściej kanały anglojęzyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam dziewczyny, ale jakoś z przyzwyczajenia sięgam po anglojęzyczne kanały :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam i oglądam dwa pierwsze kanały :) Pozdrawiam serdecznie, Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. Dwa pierwsze lubie i ogladam :) a pozostale dwa.. coz... wiedziałam o ich istnieniu ale jakoś no...nigdy nie zostalam na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poza Olgą oglądam wszystkie, choć Hania mnie zawiodła - ostatnio u niej same vlogi do tego dosc rzadko - no cóż trudno. ale Agnieszki mnie nie zawiodły nigdy ! :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie : )
    BLOG ¦ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Ubostwiam Causeiloveyou :) swietna jest :)
    Obserwuje enviaczek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!