sobota, 15 marca 2014

Sposób myślenia według ludzi / Ulubieńcy Tygodnia ♥

Cześć ♥
Mamy już sobotę 15 Marca : ) Czuję się nawet dobrze , dzisiaj oczywiście inspiracje które przez ten cały tydzień zaciekawiły mój umył, jak też , i się mi spodobały. Oczywiście będą widoczne na końcu notki , pogoda dzisiaj nie dopisywała nam aż tak bardzo popadało, a teraz wyszło słońce, cieszę się taką pozytywną pogodą i moją dzisiejsza energią. Przez cały tydzień byłam zabiegana a tu to tam , szkoła , zajęcia , projekty. Pomyślałam , aby napisać też o naszym sposobie myślenia wobec drugiej osoby, niekiedy nie zdajemy sobie sprawę jak tak bardzo można skrzywdzić drugiego człowieka. Możecie się z mną nie zgodzić , albo i przyznać mi rację co kto woli. Po prostu jak patrzę na to nasze społeczeństwo i otaczających nas w okół osoby to aż mi się smutno robi. Jeden człowiek może tak znienawidzić drugiego , że może dojść nawet do zabójstwa. Przecież wszystko jest dla ludzi, tylko oni są winni temu wszystkiemu. Podam taki przykład owej sytuacji , jest dziewczyna nastolatka wszystko jest piękne do czasu , aż nie pozna złego towarzystwa , nie wplączę się w problemy i do póki każdy myślał ,że jest poukładaną osobą. Współczuję rodzicom takich osób muszą przeżywać na prawdę piekło , przez swoje dziecko no bo przecież wychowywali ją inaczej , a tu nagle taka garstka ludzi zmieniła kochaną córeczkę czy kochanego syna w dziecko którego nie poznają, nie wiedzą co się z nim tak na prawdę dzieje. Najlepszym sposobem na takie problemy jest częste rozmawianie , siadanie przy wspólnej kolacji , obiedzie. Jeżeli jest już na prawdę źle warto było by przejść się do specjalistycznych porad, typu , psycholog, psychiatra ( oczywiście już w nagłych wypadkach ). Czy my nie możemy tolerować siebie takimi jakimi jesteśmy? Drugi przykład to " modnisie " przychodzą do szkoły, poubierane w najdroższe ciuchy nie miejąc nic zupełnie w głowie, no ale wiecie one są lansiary bo mają bogatych rodziców, i takie markowe ubrania. Otóż nie! Trzeba być zwyczajnym człowiekiem , mądrym i mieć trochę w głowie poukładane a nie mieć na sobie tylko same ciuchy i siano w głowie. Jedno dziecko czuje się poszkodowane, a drugie wytyka go palcami , bo nie jest w takiej sytuacji jak dana osoba jest, no cóż życie jest ciężkie i nie można się śmiać z drugiej osoby, bo nie ma drogich ciuchów. No bez przesady.
Widzę, że za bardzo się rozpisałam , ale cóż raz w tygodniu tutaj do was wpadam więc warto by było się rozpisać : )

Przyszedł czas na ulubieńców tygodnia! : * 

Ulubione piosenki : 

Ulubiony Film : 
Walentynki ♥

Ulubione Blogi :

Ulubione jedzenie :
Ryba z surówką i ziemniakami : )




W następnym poście ciekawy temat! Trzymajcie się : )
Życzę wam udanego weekendu oraz rodzinnej niedzieli! : *

20 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za rybą ;x Piosenka Katy Perry też mi się spodobała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądra notka... Również zmieniłam się poprzez swoich znajomych i mama się na mnie zawiodła :c
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wczoraj pogoda zmieniała się co pół godziny, słońce-chmury-deszcz-słońce-chmury-deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez lubie piosenke katy perry!
    Jesteś Bardzo ładna! Widze, że wkładsz dużo pracy w bloga
    Co powiesz na obserwację za obserwację?Daj znać u mnie
    http://ula-ulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Ludzie boją się być sobą i często wplątują się w przyjaźnie z niewłaściwymi osobami tylko po to, aby być "fajnym". Zmieniamy się często pod wpływem innych, którzy narzucają nam swoje reguły i wyśmiewają się np. z naszego gustu muzycznego, czy czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nie lubię "modnisi" niestety jest ich u nas dużo ;__;

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddalam twojego bloga do zakładek, bo czerpie z niego moc inspiracji ;)
    zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi się czytało Twojego posta, ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne podsumowanie tygodnia :)
    Super ostatnie zdjęcie..u mnie pogoda też fatalna, nie chce się wyjść z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykre, ale to ludzie są winni całego zła na świecie :) Świat sam w sobie jest piękny tak samo jak i życie. Inną sprawą jest społeczeństwo nastolatków XXI wieku do którego niestety należę. Naprawdę ciężko o jakąś normalną osobę, z którą można porozmawiać o czymś głębokim, podzielić się tym co się czuje. Mam wrażenie, że przebywam w gronie zbłąkanych owieczek, które nie mają własnej osobowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah mam tak samo... Nawet jak myślisz, że znalazłeś taką osobę to jak mówisz jej co czujesz np. że się zakochałaś to ona: w kim? A ty odpowiadasz. I już na drugi dzien, wszyscy w szkole o tym gadają! I jeszcze ta osoba rzuca komentarzami typu: w nim? Przecież to nawet dobra dupa nie jest...
      Młodzież XXI wieku to nalrawdę tragedia.

      Usuń
  11. Bardzo mądry post ! Ogólnie podoba mi sie bardzo jak prowadzisz bloga ;)))

    http://delavie-paula.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą piosenkę Katy Perry Dark Horse ♥
    Fajny post:)!
    Pozdrawiam ♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie oglądałam tego filmu ^^
    Masz naprawdę interesujące posty <3
    Może obserwujemy wspólnie?

    ajsza-ajszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej ja ostatnio mam fazę na ryby, ciągle je jem ;D
    Świetny post :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miły konkretny, przejrzysty post!blog cudowny
    Obserwuję ♥

    Buziaczki
    xoxo

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Co do tego zmienia się, kiedy rodzice widzą, że coś złego dzieje się zich dzieckiem powinni z nim rozmawiać, spędzać wspólnie z nim czas, przeprowadzać rozmowy na temat np. Narkotyków, mówić jak bardzo je kochają, żeby nie robiło żadnych głupstw. Jeszcze jak np. miało to dziecko dobrego przyjaciela i już się z nim nie spotyka to zapytać czemu go zaniedbuje itd. Trzeba uświadomić taką osobę, że istnieją osoby, które bardzo ją kochają i przy okazji wytłumaczyć co robi alkohol i środki psychoaktywne. Uff trochę się rozpisałam!
    Zapraszam do Mnie i zachęcam do obserwacji:
    http://bloog-wiki.blogspot.com
    http://bloog-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!