środa, 26 marca 2014

Stroje : eleganckie czy bardziej sportowe ?

Hej! : )
Dzisiaj coś z innej beczki , taka odskocznia od postów które dodaję , co każdy piątek z ulubionymi , piosenkami , filmami , jedzeniem , blogami. Chciałam trochę przybliżyć swój blog też do mody , spodobało mi się klika fajnych rzeczy. Post pisze na spontanie, zazwyczaj je tak piszę , wtedy mam pole do popisu, i bardziej mi to wychodzi niż miałabym na siłę coś pisać, coś bezsensownego. Dochodząc też do tematu , gdzie miałam dodawać posty z dekoracjami wnętrz, stołów , łazienek , kuchni itp , też się niedługo pojawią. Wiecie jak to jest dużo obowiązków , nie chce zaniedbywać bloga ,ale nie daję rady tak wszystko ogarnąć w jednym stanie chyba mnie rozumiecie? :) Mam nadzieję ,że tak. A więc jeszcze pomyślę nad wszystkimi postami , i mam taki pomysł na założenie zakładki w stronach na blogu, czyli Propozycje Na Posty. Sama będę tam dodawać co i kiedy będzie się znajdować : ) Musze bardziej sobie zorganizować czas, aby to wszystko poukładać♥ No to tak troszeczkę się rozpisałam ,ale jak zawsze to ja : ) Przechodzimy do tego co wam chciałam pokazać.

Ostatnimi czasy spodobały mi się różne wybiegi , bardziej tak spojrzałam na modę z innej perspektywy. A więc takie inspiracje może wam tez powinny pomóc : ) Np idziecie na jakąś randkę, spotkanie , czy po prostu spotkać się ze znajomymi , pogadać , poplotkować : )

Strój na randkę :

Bardzo elegancki , z klasą . Dominują pastelowe kolory , czego chcieć więcej? : )

Strój na spacer :

Wygodne, spodnie , bluzka , szpili , dodatki : )

Spotkanie ze znajomymi :


Wyjście do restauracji :

Mam nadzieję ,że podobają się wam takie posty : ) Myślę coś aby dodać coś z dekoracjami wnętrz : * Jeszcze zobaczę , jak mi się uda to może jeszcze w piątek tu zajrzę . Tak sobie pomyślałam ,że może wy zaproponowalibyście jakieś tematy na posta które chcielibyście widzieć tu u mnie? Jeżeli tak to proszę możecie komentarze zostawiać pod postem , a ja wybiorę jakieś 2 lub 3 jeżeli będą ciekawe .

A tym czasem zapraszam was na mój nowy blog o modzie :
http://daily-style-life.blogspot.com/
Zapraszam też na :

http://klaaudiia.tumblr.com/


http://weheartit.com/Klauudis

Dziękuję za tyle miłych słów , którymi darzycie mnie pod postami : ) I wielkie dzięki za tyle wejść i obserwatorów! ♥ Jesteście Cudowni ! Już niedługo 3 lata bloga ♥ Dziękuję że tyle już tu z wami jestem : )

63 komentarze:

  1. Ślicznee pomysły <33
    +Zostałaś nominowana (przeze mnie) do LBA dzięki niemu twój blog dostanie większy rozgłos..
    Szczegóły na moim blogu (post o nazwie LBA) --->http://meerga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie ze znajomymi - to moje ulubione outfity !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się zestawy z zieloną parką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje na spotkanie ze znajomymi podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pomysły ;>
    Zapraszam do siebie:
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    +obserwujemy?
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :) podobają mi się takie posty ... wszystkie stylizacje są świetne i w moim stylu :D
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię ubrać się tak i tak zależy od mojego nastroju (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie z jakiego sklepu pochodzą sukienki "na randkę", bo ostatnia bardzo mi się spodobała. :D
    Co do twojego pytania: można śmiało u mnie zamawiać. :D Gdybyś chciała, zapraszam na email: spalona.artystka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Stroje klasyczne, proste i eleganckie są bliższe memu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem wygrywają zestawienia na spacer!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te sukienki są śliczne. Aż mi wstyd, ze ja mam ich tak mało w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobał mi się zestaw na spotkanie ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne ubrania :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki uwielbiam :) a strój na spotkanie ze znajomymi mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te stroje na spotkanie ze znajomymi są mega :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Sam pomysł na posty świetny :) A zdjęcia ze sukienkami są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacje :)
    Obserwujemy?

    ajsza-ajszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia. twój blog to dla mnie inspiracja, ja dopiero zaczynam i marzę o tym, żeby za 3 lata mieć tak dobrego bloga jak ty :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku,ale cudeńka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam już problem z upychaniem rzeczy w szafie ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie:Dpodoba mi sie!zapraszam do mnie moze wspólna obserwacja?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacje świetnie!
    Zapraszam do dołączenia do witryny obserwatorów u mnie:)
    Ja już dołączyłam :)
    http://worldcharlotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne sukieneczki nam pokazałaś!
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi najbardziej podobają się stroje na spotkanie ze znajomymi ;D
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie inspirację. Stylizacje są świetne.
    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju ta druga stylizacja jest świetna !!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie te stylizacje świetne ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + zaobserwuj jak ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne stylizacje na każdą okazję ;d
    obserwujemy? ja juz ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale wybrałaś stylizacje! Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te sukienki, szczególnie randkowe :) Co prawda ja nosiłabym je na codzień, ale to nie zmienia faktu, że całość bardzo na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Po pierwsze - dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa zostawione na mym blogu. :D Również (koniecznie) dodaję do obs. :)
    Bardzo fajne pomysły na stylizacje. :P Widząc Twoje propozycje na randkę, zdałam sobie sprawę, że mimo trzech związków, nigdy nie byłam na randce! Serio! XD

    Czekam na zapowiedziany post o wystroju wnętrz :D masz fajny gust, więc na pewno będzie to coś przyjemnego! :D
    Pozdrawiam!
    NIKO - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie wszystkie te stroje na daną okazję to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie śliczne <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardziej sportowy :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjny blog ! Na pewno tu wrócę :) a ostatnia sukienka cudowna !

    http://lovofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie stylizacje są cudowne. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wybieram strój w zależności jakie mam lekcje (czy jet wf itp) albo też jaki mam humor. Czasami np. mogę chodzić w dresie cały tydzień, a potem coś mnie napada i zaczynam ubierać się elegancko. Co do bloga, to czuje się jego klimat i jest tu TAAAAKKKK przytulnie :3

    www.wcieniuksiazek.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  40. no ciekawy post. fajnie do niego podeszłaś:) ciekawe propozycje bardzo mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne są te stylizacje. Honorata <3
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podobają mi się propozycje strojów na spacer :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Osobiście wolę stroje na spotkanie ze znajomymi. Lubię nosić sportowe ubrania., bo spełniają funkcję wygodnych a zarazem ładnych ...
    http://nevergiveup1997.blogspot.com/
    Obserwuję :) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mysle ze stroje sa fajne zaleznie od tego na jaka okazje sie je wybiera :)
    Poklikasz u mnie w link do kurtki Sheinside? Proszę Cię, pomóż spełnić marzenia <3

    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja ostatnio polubiłam te eleganckie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja bardziej wole tąę sportową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam sukienki o takim fasonie :) Ale zdecydowanie z rękawem 3/4, bo nie lubię swoich ramion :P

    OdpowiedzUsuń
  48. ja lubię wszystkie zestawy, zaczynając od eleganckich po sportowe ;)
    propozycje: zdjęcia których jeszcze nie widzieliście, pielęgnacja włosów, ulubione kosmetyki ;)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zastawy:) Ja jestem tak pomiędzy:) Lubię ogólnie sportowe stylizacje,ale na jakieś wyjście to raczej preferuję styl elegancki:) Niestety nie mam Twojej obserwacji:(

    http://kasiowetestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. sukienki są przepiękne <3 obserwuję już chwilę;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zawsze stawiam na elegancję:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/04/not-so-little-black-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne stylizacje :) Najbardziej przypadła mi do gustu ta na wyjście ze znajomymi :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!