sobota, 22 czerwca 2013

Powrót / Zakupy ♥ .


Heej : * 
No i tak , powracam do was! Mam nadzieję ze się cieszycie ,trochę ta przerwa oderwała mnie od bloga i jest dużo dużo lepiej. Pogoda po prostu jest mega , tylko za gorąco , aż się lasuje mózg . No nic trzeba to wytrzymać.Nie będę pisać , dlaczego mnie nie było bo jest zbędne! Po prostu jestem i już : ) Druga rzecz to zakupy , na których dzisiaj byłam , kupiłam parę fajnych rzeczy , pod postem zaraz dodam zdjęcia, to sobie zobaczycie , i proszę o komy czy wam się podobają czy też nie ♥ . Tak ogólnie już prawie koniec roku ,wyczekuję tylko czwartku ( 27.06.2013 ) i mega ! * . * Znowu wakacje, niby się cieszę ,a niby nie po prostu Wakacje to Wakacje, nie trzeba się przejmować , z szkołą i jest good : ) Aaaa ! pod zdjęciami dodam wam moje blogi , bo może niektórzy nie wiedzą , że prowadzę ich aż 5.Jeszcze zmieniłam fryzurkę , i mam o wiele krótsze włosy ♥ . I tak jakoś leci dzień za dniem , dobra to , chyba w sumie wszystko. To trzymajcie się , a ja dodaję to co mam dodać! Pa : *



 Ceny :
rurki - 50 zł
szorty - 48 zł
bluzka - 38 zł
bluzka z misiem - 18 zł
szpileczki - 50 zł

Linki do moich blogów : 


A tu możecie spamować : 


Na dzisiaj dobra muza nie jest zła : 

52 komentarze:

  1. W takim razie zapraszam i Ciebie do tagu :)
    Zakupy super za fajną cene zrobiłaś.Butki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE CIUSZKI http://ewefiu1.blogspot.com/ ZAPRASZAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo udane zakupy, wszystko mi się podoba. Zazdraszaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu masz wszystko napisane :)
    Biżuteria pochodzi ze strony www.edibazzar.pl :)
    To moja ulubiona strona z biżuterią na ta chwile ;D
    Polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są takie bluzeczki z nadrukami, bardzo takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, sama muszę się wybrać na zakupy...
    a tak poza tym sama chciałabym założyć takie szpilki jakie sobie kupiłaś, ale niestety nie umiem w nich chodzić mimo prób;]

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny blog :)
    Będę tu częściej zaglądała !
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są fenomenalne! :)
    Co do komentarza na moim blogu, to oczywiście, że możesz napisać taki post. W końcu blogerki powinny się wzajemnie inspirować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka w paski! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. szpilki przeurocze ... koszulki tez mi sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka z napisem ELLE jest przecudna <3
    Świetne zakupy ♥.

    Obserwuję i liczę na rewanż :>

    niiksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka z misiem najlepsza!!

    xcvzbv.blogspot.com
    (Obserwujemy?)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko fajne ♥
    Ale najlepsze koszulki <3

    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za obserwowanie :D
    Uwielbiam czarne rurki ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bluzka z misiem jest fantastyczna! Gdzie taką dorwałaś? : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog i bardzo fajne zakupki:)Zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna koszulka z misiem :D
    i tak, nagłówek robiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się szpilki *o*

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty super, gdybym tylko mogła takie nosić cały dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka w paski oraz buty - rewelacyjne po prostu ! a ile mają centymetrów?


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że zakupy udane! I szczerze zazdroszczę butów! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta koszula z Elle jest zabójcza :)

    No to już będziesz mogła się lenić :p

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne buty i bluzka. *o* ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing finds! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba każdy lubi zaakupy :>
    no i mamy wakacjee! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Meeega bluzki i świetne szpilki ! <3 ZAKOCHAŁAM SIĘ *_*

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zakupy ^^ Słodka bluzka z misiem ;D Zapraszam do siebie : http://huskky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne ładne
    :)
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mm śliczne te rzeczy <3
    a bluzeczka z ELLE fenomenalna *_* oddaj ^^

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szpileczki mega :) Szczególnie te wpadające w zieleń :P

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne butki i wgl. cały blog <3 sweet ta bluzka z misiem ;*
    pomożesz mi wygrać mały konkurs?
    http://pattien.blogspot.com/2013/07/sieema-na-poczatku-chciaam-wszystkim.html
    a tu mój blog(to ten sam)xD
    http://pattien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. szpileczki są cudne <3

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zakupy bardzo fajne, aczkolwiek ja w takich "szpileczkach" bym się zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetne rzeczy *.*
    Obserwujemy? ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!