poniedziałek, 3 czerwca 2013

Liebster Award .

Heejo : *
Tak się zastanawiałam co wrzucić , na bloga , aż tu nagle zostałam wytypowana do nominacji " Liebster Award " przez tego bloga : Klik . Nawet nie wiecie jak się bardzo cieszę ♥ . Fajnie że po raz już 6 z kolei , mojego bycia tu na blogu , zostałam właśnie kolejny raz wytypowana ; ) No to tak teraz moja kolej na wytypowanie aż 11 blogów , które bardzo mnie inspirują, lub też są mniej znane , a chciałabym , żeby ich liczebność i oglądalność wzrosła więc zaczynamy : )

Pytania od właścicielki bloga :

1. Jak masz na drugie imię ? 
( Marta )
2. Ulubiony kolor?
 ( Głównie są to pastelowe kolory )
3. Masz drugą połówkę? 
( Nie )

 4. Skoczyłabyś na bungee ? 
( Za pewnie tak ) 
  5. Masz rodzeństwo ? 
( Przyrodnie )  
6. Z jakiej sieci masz telefon ? 
( Play )  
7. Jak wakacje to w górach czy nad morzem ? 
( Morze , choć góry są też pięknem turystycznym ) 
  8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ?
( Jasne , ale nie na dalszą metę )  
9. Dlaczego piszesz bloga?
( Kocham to co robię, blog jest moim całym życiem )  
10. Kiedy masz urodziny ?
( Styczeń )  
11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
( Nie za bardzo )  

Pytania ode mnie :  
1 . Twoje zainteresowania ?
2. Kawa & Herbata ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Norwegia & Londyn ?
5.Ulubiony wykonawca ?
6.Bieber & One Direction ?
7. Ulubione danie  ?
8 . Ulubiony serial ?
9.Róża & Magnolia & Tulipan ?
10. Jak zapach to jaki ?
11.Co ci sprawia wielką przyjemność w pisaniu bloga ?

Nominowani : 

 To już wszyscy , serdecznie Dziękuję jeszcze raz za nominację ; )

16 komentarzy:

  1. Oj a mi ta zabawa się już zdecydowanie znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :P Zapraszam do mnie trolololololololivv.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję kolejnej nominacji;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci kolejnej nominacji, wpadłam tu przypadkiem i zostanę na dłużej, a nawet dodam Cię do obserwowanych.
    Mam nadzieje, że się odwdzięczysz.
    Cudowny blog.
    Zapraszam do mnie :)http://roksaankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to miłe jak się zostaje nominowanym...gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te tagi ;);):) też wolę zdecydowanie morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :)

    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, bardzo fajne pytania i odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjaźń damsko-męska fakt faktem na dłuższą mete to nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!