sobota, 14 czerwca 2014

Delikatnie z klasą ♥ #1



Siemka : )
Korzystając z pomysłów w głowie, postanowiłam napisać takiego luźnego posta, nie zdarza mi się za często takich pisać, ale też chciałam oderwać się od postów tematycznych. Jakoś się wkręciłam w to co do was pisze już przez te 3 lata. A więc dzisiaj stylizacje, inspiracje które będą połączone bielą i czernią.Mamy nie typową pogodę  temperatura dosięga za ledwie 20 stopni . Szkoła nam się powoli kończy trzeba jakoś dobrze wyjść na świadectwie maturalnym z ocenami.No dobrze nie będę już nawijać o szkole bo nie o tym chciałam do was pisać. Co do postów z dekoracjami wnętrz i tym podobne, będą się pojawiać tak chciałam zrobić to wszystko systematycznie bo nadchodzą Wakacje a więc czas leniuchowania! Zapraszam was do oglądania stylóweczek i inspiracji.


♥♥ Zapraszam na fanpage : Spelniaj Swoje Marzenia ♥♥
Miłego Dnia ! : *

51 komentarzy:

  1. luźne posty też są potrzebne ;) fajnie zdjęcia zrobione, jest na co sobie popatrzeć ;) masz bardzo ładny desing.

    http://jakprzegractowalczacdokonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładniutkie <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ;)
    ps. śliczny, świetny blog ! Jestem tu pierwszy raz i an pewno tu wrócę, pozdrawiam ;**
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje,piesio najlepszy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, piękny i kolorowy blog<3 Obserwuję i będę wpadać częściej <3
    Mam do ciebie pytanko.czy wykonujesz design bloga? Można do ciebie gdzieś napisać dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem a na grafice komputerowej w ogóle się nie znam :( Z góry dziękuję za pomoc xoxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem trzeba sobie pozwolić na taką odskocznię od tradycyjnych wpisów :) Inspiracje bardzo przyjemne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne inspiracje :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tulipany <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne inspiracje!
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podobają mi się te koronkowe szorty :)

    pozdrawiam :)
    Małgorzata K daylicooking

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe inspiracje, zakochałam się w paznokciach w geometryczne wzory! *.*
    Odpowiadając na pytanie, tak to mój nowy blog.
    Pozdrawiam i zapraszam, mysoulsmelody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mi się tu podoba ? Na pewno uczesanie bo mam długie włosy, biały deser - wygląda przepysznie :-), koronkowa bluzka- super.Jeżeli chodzi o paznokcie- te kolorowe -są niezwykle wypracowane i odważne . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi i trzeci kolaż w pełni skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje!♥

    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne inspiracje! :) w zupełności trafiają w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. Są wyraźne i jasne. Podoba mi się ten post, jak i cały Twój blog. Powiem jedno- wyróżnia się i jest oryginalny. Często lubię zaglądać na takie posty, ponieważ są umieszczane w nich zdjęcia z, których czerpię inspirację :) Polecam również zrobić post ze zdjęciami inspirującymi Ciebie :)

    przy odrobinę czasu zapraszam :) http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/thanks-for-10400-vievs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! :) Obserwujemy ? Odpisz u mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również obserwuję ;*
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię grafikę komputerową, już od pierwszej klasy lubiłam robić nagłówki i tego typu rzeczy. Post jest na prawdę świetny a design na prawdę idealny. :)
    najla-beauty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! A nagłówek bloga cudny! :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i zostawisz komentarz :
    Mogłabyś przy okazji kliknąć u mnie w baner SheInside?

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe inspiracje! Idealnie pasują do pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałych wakacji ci życzę :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne inspiracje,bardzo ładny lekki i przyjemny dla oka wygląd bloga.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/ KLIK
    Udanych wakacji z piękną pogodą życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są te inspiracje ! :D

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne stylizacje!:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej:) Bardzo przyjemnie oglada sie Twojego bloga;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie;)
    Oto moj blog: shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne inspiracje, niektóre mnie zachwycają aż ciężko odciągnąć wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeju czemu ja tak późno trafiłam do Ciebie na bloga :) bardzo mi się podoba i zaraz biorę się za czytanie wcześniejszych postów :))
    Obserwujemy :) I jeśli spodoba Ci się nasz blog to będzie nam bardzo miło jak zrobisz to samo :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe inspiracje :)
    Niestety póki co pogoda nie rozpieszcza.
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatnie i z klasą to trochę tak jak określenie mojego stylu, zawsze takie rzeczy lubię najbardziej! Więc inspiracje jak najbardziej trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham takie inspiracje! ;) jestem u ciebie pierwszy raz a naprawdę podoba mi się design bloga, jest genialny!

    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń
  33. Woow ,przepiękne stylizacje. Na prawdę! Dwa miesiące leniuchowania ,oj hahaha. Jednak potem trzeba wracać do szkoły :/

    https://doceniaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne inspiracje. Masz racje delikatnie i z klasą :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super te inspiracje. Z klasą :)))


    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promocyjny oraz design lub nagłówek.

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia tak samo jak wygląd całego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam,dopiero zaczynam więc może ocenisz wygląd :)
    aalice-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!