piątek, 21 lutego 2014

Bądź fit , żyj zdrowo ♥

Heii ♥

Dzisiaj inny temat niż zakupy , czy designowe propozycje na dekorowanie wnętrz. Zdecydowałam się aby napisać ten post po pierwsze to nie pisałam do was tydzień wiem , że może trochę to głupie że tak nie dodaję niczego przez tydzień i na sam tydzień wychodzi jedna notka czy tam 2 ale pochłania mnie wszystko związane z nauką no niestety takie życie człowieka. Od czasu kiedy powiedziałam sobie , iż będę dodawać posty tematyczne tego się trzymam ,ale już tęsknie za normalnymi postami w których pisałam tylko co u mnie, najwidoczniej lubicie ta pierwszą wersję, a więc przechodzimy do rzeczy. " Bądź fit, żyj zdrowo " czy tak w ogóle można? Jasne ,że tak jeżeli ma się motywację do działania w ćwiczeniach , bieganiu i tymi podobnymi rzeczami uda nam się na pewno : ) Po prostu trzeba się zmotywować, do tego ,aby nasza figura wyglądała ładnie zdrowo , ale nie była za chuda, no bo cóż powiedzmy sobie.. Jest taka sytuacja idziecie sobie gdziekolwiek , a mija was ładna szczupła dziewczyna , hhm myślicie sobie też bym chciała tak wyglądać, jak ona to zrobiła ,że tak idealnie wygląda? No cóż to jest proste przeszła na chudy tryb odżywiania i z pełną chęcią ćwiczy. Po prostu trzeba sobie ustawić cel ,aby osiągnąć coś czego chcemy proste? no jasne że tak!



 1. Główną motywacją do działań z ćwiczeniami lub bieganiem itp może być koleżanka, przyjaciółka chłopak , albo można samej po prostu jeżeli jest się bardzo zmotywowanym i damy radę  : *

2. Druga rzecz to to by mieć luźne ubranie , czyli w tym czym się dobrze czujemy bluzy , dresy , dobre obuwie.

3. Gdy już sami biegamy lub ćwiczy najlepszym sposobem na zbicie czasu jest muzyka , w przypadku moim to się sprawdza : )

4. Dobre odżywanie to podstawa no bo cóż z tego ćwiczymy zabieramy się za to , aby nasza figura osiągnęła pożądany efekt skoro będziemy się napychać słodyczami , i nie zdrowym jedzeniem. Wystarczy przejść na lekkie jedzenia typu : sałatki , kanapki z świeżym ogórkiem pomidorem , łosoś , ryba gotowana wszystko co zdrowe i które nie tuczy , możemy to jeść często ale w mniejszych ilościach wtedy nasz organizm się do tego jedzenia przyzwyczai i nie będziemy odczuwać ,że chcemy zjeść coś niezdrowego .

No to tak tutaj wam przedstawię jeszcze parę fajnych przekąsek , które są zdrowe i dobre, a także dobry sprzęt do biegania : )


Mam nadzieję ,że pomogłam niektórym z was : ) Mam już pomysł na kolejny post powinien pojawić się w poniedziałek lub jeszcze w ta niedzielę! Życzę miłego weekendu : )

32 komentarze:

  1. Ja dziś z moją przyjaciółką biegałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej śliczne inspiracje , aż chce się ćwiczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie prawda, że każda się męczy, żeby dobrze wyglądać , większość ma to w genach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem typem, który sobie nie potrafi odmówić jedzenia... Ale uwielbiam biegać i się ruszać, a muszę schudnąć tylko z ud i pośladków... Dlatego stwierdzam, że to jest 'tylko' i nie mogę się zebrać, uwielbiam sylwetki fit <3 zwłaszcza jak dziewczyny mają zachowane kobiece kształty przy tym :)
    Także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY BLOG! ZAPRASZAM DO SIEBIE ! :) http://c0nfident.blogspot.com/ ZAOBSERWUJESZ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie również najlepszym sposobem na zbicie czasu podczas ćwiczeń jest muzyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam osoby, które potrafią tak się zmobilizować i wytrwać w swoich postanowieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce" :) to pierwsze co mi przychodzi na myśl. A tak poważnie, to często brakuje czasu na różne rzeczy, czasami coś wypada niespodziewanie... A potem okazuje się, że minął tydzień, a my nic nie zrobiliśmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam że najepsze zabicie czasu podczas czwiczen to muzyka :)

    Skomentujesz coś u nas ? Rewanż ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. muzyka + ćwiczenia = więcej chce nam sie ćwiczyć, muzyka pobudza do działania !!!


    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 3. nie tylko w Twoim przypadku ! ;)
    Jestem w klasie sportowej i mam codziennie po 2 godziny wf , ale bardzo dużo jem i muszę pracować na brzuchem. ;)
    Pozdrawiam ! ♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też musze się wziąć za siebie i zacząc się ruszać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio miałam wyrzuty sumienia, że od pewnego czasu nie robię nic ze swoim ciałem, więc postanowiłam to zmienić. W sieci jest wiele świetnych filmików z ćwiczeniami, o których wcześniej nawet nie miałam pojęcia. Może dlatego, że przyzwyczaiłam się do Chodakowskiej i nie szukałam nic nowego:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już od dluzeszego czasu cwicze i jeszcze musze schudnąć do mojej wymarzonej wagi 2kg! <3
    od niedawna prowadze bloga, byłoby milo jakbys wpadla ;)
    http://creeating-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. THis will definitely keep me motivated :) x Anna
    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooziu ile ja bym dała za takie nogi i brzuch :c
    Ze swoim tłuszczem użeram się od nie wiem kiedy, ale rezultaty są mikroskopijne.

    Pozdrawiam xoxo
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny blog. Obserwuję. <3

    Zapraszam do siebie na KONKURS MUZYCZNY. Szczegóły w najnowszym poście.
    http://thevampiirediariess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog. Też próbuję wziąć się za siebie, ale brakuje mi motywacji. Obserwuję. <3

    Zapraszam do siebie na KONKURS MUZYCZNY. Szczegóły w najnowszym poście.
    http://thevampiirediariess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. w moim przypadku do ćwiczeń i do biegania muzyka też jak najbardziej się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowe ubrania mnie zawsze motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach... To bieganie... Przerwałam na okres tych wielkich mrozów i nie mogę się zmusić do wstawania wcześniej... Powtarzam jutro, a to JUTRO nigdy nie nadchodzi niestety. Ale fakt, mamy już marzec, trzeba się za siebie wziąć! Jak mamy pokazać twarz w kostiumie kąpielowym? Zwłaszcza, że to nie o twarz trzeba się martwić w tym przypadku...
    Więcej motywacji, więcej... prześlij nam trochę swojego samozaparcia :)
    Pozdrawiam

    A i przy okazji zapraszam na KONKURS, walka o błyskotki toczy się :)

    http://visantpl.blogspot.com/2014/03/jakie-bransoletki-nosic-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. motywujesz! :)
    http://dusiandkajra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie porady rewelacyjne ! Ja nie mam problemu, żeby ćwiczyć, tylko, że uwielbiam jeść, co potem się na mnie mści. Jak mas zochotę zobacz moją opinię na temat trzymania formy : http://soloveeez.blogspot.com/2014/01/trzymaj-forme-z-solovez.html Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Co robię jak mija mnie ładna, szczupła dziewczyna? Uśmiecham się i cieszę się, że ona tak wygląda, czemu ja mam mieć z tego powodu kompleksy?
    Osobiście nie potrafię być na diecie, ale uwielbiam ćwiczyć, więc nie widzę w tym żadnego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj tak, przy muzyce aż lepiej się ćwiczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. teraz bycie fit zaczęło być modne ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Blog !
    Obserwuję !
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja bym chciała mieć takie płaski brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!