sobota, 25 maja 2013

Nowy wygląd bloga / Parę ważnych informacji ♥ .

Heeej : *
Na wstępie od razu wam moi kochani powiem , że znowu nie miałam czasu na to by co kol wiek dodać. Już mnie to przerosło , dlatego chciałam wziąć bardziej sił na dzisiaj niż pisać coś bezsensownego. Mam nadzieję, że to zrozumienie , po prostu nauka pochłania mój czas , na który wolałabym poświęcić coś dla bloga , niż się ciągle uczyć , ale taka jest kolej rzeczy . Nic na to nie poradzę , ale przez ten cały tydzień nie czułam się zbyt dobrze , więc dlatego też do was nie pisałam. Chciałam trochę odświeżyć bloga, i zrobiłam nowy wygląd jeżeli się podoba to wspaniale! : * Jak by co piszcie komentarze. Będzie mi bardzo miło , w poniedziałkowej notce napisałam wam o moich 25 faktach , tak żeby przybliżyć was troszeczkę do mnie, no to już co nieco wiecie o mnie. Kolejne sprawy są związane z tym , że nie będę mogła teraz coraz bardziej dodawać codziennie notek , będzie to z przerwami, albo 3 razy w tygodniu , albo co 2 dzień , zobaczymy jeszcze. Hmm , chciałam się umówić z moimi współpracownicami na jakiś lajvik ♥ , którego dawno nie było , więc jeżeli to czytacie to dajcie znać kiedy możecie , albo tu albo na email czy gg , czekam na was. To o wszystkim już wspomniałam , więc tak jak mówię nie będę pisała codziennie notek , bardzo was za to przepraszam. Na dzisiaj to już koniec , idę się położyć , bo dzisiejszy dzień dał mi popalić . aaaaa ! zapomniałabym Aggi moja kochana blogerka potrzebuje was, więc pod notką dodam tam do niej linka do bloga, i jeżeli byście mogli , wchodźcie na jej bloga! Bardzo Dziękuję.  Pa ♥ .


( Lajkajcie Klik Klik Klik ♥ . Blog Agii ) ♥ . 

Całuuje ; )

29 komentarzy:

  1. hiptotyzujące spojrzenie. masz piękne oczy.
    Dziękuję, za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz to chyba nikt nie ma czasu niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Bardzo ładna fotka.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia ciekawy post zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotka no i wygląd! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie ;) i fajny nagłówek :))
    równiez obserwuje ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie!
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nagłówek całkiem niezły! :P A oczy masz rzeczywiście przecudne. ;)

    Dziękuję za odwiedziny i też obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne oczy!
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje kochana, bardzo mi milo! ja ciebie tez obserwuje <3

    skad ja znam ten brak czasu na blogowanie.....hehe
    pieknie wygladasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. dodawaj coś po prostu , kiedy możesz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny nowy wygląd bloga <3.
    Ja też nie mam ostatnio czasu na bloga, ale co dziennie coś wyskrobie ;p.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny nagłówek :).
    Obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. blog jest dla Ciebie, ma dawać przyjemność, nic na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd świetny! :)
    I zdjęcie jakie ładne.
    + Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny wygląd- nagłówek jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczy *,* <3



    Jeżeli znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie :) www.thisispatriciarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląd bardzo mi się podoba, jest świetny *_* taki dziewczęcy ;3

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny wygląd :)
    pozdrawiam!
    p.s ładne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie masz łaaadne oczka :)
    Teraz w ogóle jakoś mało czasu jest na wszystko :(

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wygląd. :)
    Popieram przedmówczynie, masz śliczne oczy. :))

    I zapraszam do mnie:
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog uwielbiam ciebie tak bardzo chciałabym się z tobą spotkać
    http://the-paradise-bird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!