środa, 5 grudnia 2012

Zakupy . . . ♥ .

Witam Cieplutko ; )
Na przestrzeni czasu , zrobiłam zakupy . Więc chciałam się z wami podzielić , dużo rzeczy nie kupiłam , no ale zawsze coś No Nie . ? To zaczynamy :

Te Kropeczki co tu widać , nie dodałam tylko same mi się zrobiły jak robiłam zdjecie .

No I to koniec zakupów więc tak ceny :
Czapka - 25 zł . 
Komin - 3O zł .
Bluzka z Jabłkiem - 45 zł .
Bluzka czerwona - 35 zł .
Bluzka z cekinami - 4O zł .
Spodnie - 65 zł . 
I jeszcze małe drobiazgi które nie pokazałam kosztowały mnie trochę .
Razem z drobiazgami :
Razem : 2O6 zł .

 No i to by było na tyle  zakupów myślę , że podobają się , no a jeżeli nie to no trudno ide pa ; - *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!