środa, 3 października 2012

; (

Cześć .
Dzisiaj zbytnio w dobrym nastroju nie jestem . Hmhh Powód lepiej szkoda gadać nie jestem dzisiaj na siłach żeby pisać jaką kol wiek notkę , ale postaram się żeby była w miarę spokoo . No więc tak brak volnego czasu nic się nie układa i moje życie jednym słowem jest do " Bani " wszystko nie idzie jak trzeba , może przez to że tylko teraz obowiązków mam i wgl . Sama nie wiem kiedy będę miała zupełnie wolny czas nie chce iść jutro do szkoły , ale za pewne będę musiała nienawidzę szkoły już to wyraziłam w jednej z notek .Sama nie wiem co mi jest jakoś przez ostatnie dni przechodzę ciężkie dni . No to chyba tyle nie chce się więcej rozpisywać bo to nie ma sensu do jutra Piątku Pa ; (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!